تسمه انتقال نیرو

تسمه انتقال نیرو

تسمه انتقال نیرو با پلی امید قوی برای پرس های بسیار قدرتمند صنعتی تسمه انتقال نیرو سبز و تسمه انتقال نیرو زرد قابل استفاده در صنایع نساجی و… تسمه های انتقال نیرو با روکش رابر صاف یا آجدار مقاوم در سایش و یا پارچه پلی استر و لایه هایی از جنس پلی آمید بسیار قوی و نخ پلی استر تشکیل شده است.

تسمه انتقال نیرو با ضخامت ها و تیپ های مختلفی توسط کارشناسان و متخصصین طراحی و در معتبر ترین کمپانی های اروپایی تولید و کاربرد هر یک از آن ها در ماشین آلات صنعتی به صورت خاص و تخصصی و مناسب با شرایط کار تعریف شده تسمه انتقال نیرو است. بنابر این انتخاب درست یک تسمه انتقال نیرو و استفاده در محل مناسب تسمه انتقال نیرو اولین گزینه در تضمین کارکرد صحیح و بدون وقفه در ماشین آلات می باشد.

تسمه انتقال نیرو (2)

تسمه های انتقال نیرو همان گونه که از نامشان مشخص است در تحمل فشار، کشش، انتقال قدرت و گردش در دورهای بسیار بالا و در کارکرد های سنگین بسیار مقاوم بوده و کاربرد های وسیعی در صنایع مختلف مانند تسمه انتقال نیرو ماشین آلات چاپ، تسمه انتقال نیرو نساجی، کاشی، آرد، تسمه انتقال نیرو کارتن سازی، نایلون و… دارند.

تسمه انتقال نیرو با توجه به اندازه مورد نیاز در کارگاه با تجهیزات ویژه آپارات (مدار بسته) شده و قابل عرضه است.

جدول مشخصات کلی تسمه های انتقال نیرو

ضخامت (mm)

عرض (mm) طول (cm) رنگ

۰/۵ – ۶

۵ – ۵۰۰

بدون محدودیت

سبز – زرد – آبی – سبز آبی – مشکی – قرمز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>